Virheilmoitus "lisenssiä ei löydy"

Katsoo 13 viestit - 1 kautta 13 (of 13 yhteensä)
  • kirjailija
    Viestejä
  • #12205
    Dutriaux Fabio
    Osallistuja

    Bonjour Madame, monsieur,

    J'ai acheté EASYIGN cette semaine et installé la dernière version,

    A l'ouverture il affiche une fenêtre, je clic sur la case ”activer votre lisenssi”

    Ensuite j'indique mes codes de connection et je valide.

    Le logiciel redémarre et m'indique ”Nous n'avons trouvé aucune -lisenssi”

    ceci dans la même fenêtre

    https://www.easysign.com/wp-content/uploads/hm_bbpui/12205/uw5gvv4alwfmd04no6gz0hyg6sd2xwmu.png

    #12216
    EasySIGN
    Juontaja

    Hei Fabio,

    Lisenssisi aktivointi viivästyi, sen pitäisi toimia nyt 🙂

    Have an easy day!
    Dennis at EasySIGN

    #12790
    Stefan Hasenauer
    Osallistuja

    Minulla on ollut sama ongelma 2 viikkoa... Minun on käytettävä ohjelmaa nyt, enkä voi… tilaukseni loppuun asti minulla on 3 päivää jäljellä, enkä voi käyttää sitä…

    #12830
    EasySIGN
    Osallistuja

    Olemme lisänneet tukilipun tämän ongelman ratkaisemiseksi. Olet saanut sähköpostin, jossa on lisätietoja.

    Have an easy day!

    Wilbert at EasySIGN

    #13203
    Michael Prevedello
    Osallistuja

    Hei,

     

    Meillä on sama ongelma. Käynnistämme softan, se kysyy lisenssiä, syötämme sen sisään, se lataa softan uudelleen ja kysyy lisenssiä uudelleen.

     

    Kiitos etukäteen tuesta.

    #13217
    EasySIGN
    Juontaja

    Hi Michael,

    Varmista lataa uusin EasySIGN-versio. Asennuksen jälkeen käynnistä EasySIGN ja valitse "Kirjaudu sisään tai aktivoi lippu" ja kirjaudu sitten sisään tililläsi (sähköpostiosoitteesi ja salasanasi, jonka olet saanut jälleenmyyjältäsi). Jos et tiedä salasanaasi, voit aseta uusi salasana.

    Kerro meille, jos tämä ei ratkaise ongelmaasi, autamme sinua mielellämme 🙂

    Have an easy day!
    Dennis at EasySIGN

    #13901

    Hei,

     

    Meillä on sama ongelma. Käynnistämme pehmeän, se kysyy lisenssiä.

     

    Kiitos etukäteen tuesta.

    #13902

    Ja tietokone kertoo minulle, että tarvitsen 32-bittisen version

    #13918
    EasySIGN
    Osallistuja

    Hei Mihai,

    Voit ladata EasySIGN 32-bittisen version verkkosivustolle osoitteessa download.easysign.com,

    Valitse vain "tai lataa 32-bittinen versio" ja lataus alkaa välittömästi.

    Lataamisen ja asennuksen jälkeen voit kirjautua sisään EasySIGN-palveluun aktivoidaksesi ohjelmiston.

    Have an easy day!

    Wilbert at EasySIGN

    #14830
    Kurt Van Looy
    Osallistuja

    Ik heb hetzelfde ongelma. Tot voor kort oli ik een starter-Tweede-tietokoneen lisenssi, bovenop mijn andere gewone lisentie for een more computer. De starter Licentie on niet verlengd en gebruik ik niet meer. De andere natuurlijk nog wel. Nu is er per ongeluk op het het Easysign-ikoontje geklikt van die starter Licentie (en onmiddelijk geannuleerd) en sindsdien werkt Easysign op mijn hoofdcomputer niet meer. Ik heb de nieuwste versie gedownload, aangemeld en de hele mikmak, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Graag zo snel mogelijk een oplossing, want dit is natuurlijk erg dringend. Alvast bedankt!

    #15553
    EasySIGN
    Osallistuja

    Hei Kurt,

    Tämä ongelma voi ilmetä, kun ohjelmisto suljetaan ennen kuin se on täysin käynnistynyt ja lisenssin julkaisua ei ole suoritettu loppuun. Välttääksesi sen, että sinun on odotettava ennen kuin voit käyttää EasySIGN-lisenssiä päätietokoneellasi, käynnistä EasySIGN-ohjelmisto uudelleen toisessa tietokoneessa ja sulje se, kun ohjelmisto on täysin käynnistetty ja täysin toiminnassa. Lisenssi vapautetaan toisesta tietokoneestasi ja on käytettävissä tietokoneellasi myöhemmin.

    Tehdään asioista helppoa!

    Wilbert at EasySIGN

    #24161
    MURAT OZDES
    Osallistuja

    hoi ik heb een probleem als ik easysign opstart krijg ik de melding wat wil je doen met een ander account inlogen verder doet het niets graag oplossing

    #33844
    Negroiu Robert
    Osallistuja

    Hei, minulla on sama ongelma lisenssin kanssa… jos painan julkaisua… toista tietokonetta ei löydy… poista ja asenna uusi versio ja se ponnahdusikkuna näkyy edelleen, eikä ohjelmaa voi käyttää.

    Voitteko auttaa minua ratkaisemaan tämän ongelman?

Katsoo 13 viestit - 1 kautta 13 (of 13 yhteensä)
  • Sinun täytyy kirjautua sisään vastata tähän aiheeseen.