tuonti ongelma

Katsoo 3 viestit - 1 kautta 3 (of 3 yhteensä)
  • kirjailija
    Viestejä
  • #31055
    Peter Legerstee
    Osallistuja

    Bij het maahantuoja on aangeleverde pdf en/of eps bestanden verandert Easysign sos dingen. Zo krijgen wij vielä bestanden van ontwerpers. Bijna altijd als er een schaduw rondom iets zit dan zet Easysign er een gekleurde rechthoek achter. Zo hebben wij al meermaals borden laten maken die dan afgekeurd worden. Om alles te controleren is ondoenlijk. In de bestanden staan ​​geen overdruk delen. Hebben meer mensen daar last van en wat is de oplossing?

    #31149
    René
    Osallistuja

    DIt komt me (deels) bekend voor.
    Met nimi als er gebruik wordt gemnaakt van transparnties in verschillende lagen.
    Buiten het feit dat Easysign er erg lang over doet, of het gewoon niet aan kan, blijft het vervelend omdat e er vaak pas later achterkomt. Zelfde on voor teksen die vaak op schaal aangeleverd worden. Na vergroten worden de vectoren (teksten aangeleverd in lettercontour) vervormd.

    Een echte oplossing weet ik niet. Vaak gebruik ik een ander programm om te om het probleem te omzeilen.

    #36200
    Loes
    Osallistuja

    Helaas hier ook het zelfde ongelma. Onko er inmiddels een oplossing aangedragen of gevonden?

Katsoo 3 viestit - 1 kautta 3 (of 3 yhteensä)
  • Sinun täytyy kirjautua sisään vastata tähän aiheeseen.