sisäinen käsittelyvirhe (512)

Katsoo 32 viestit - 1 kautta 32 (of 32 yhteensä)
  • kirjailija
    Viestejä
  • #37158
    Ray Read
    Osallistuja

    Olen juuri alkanut leikata grafiikkaa valtavaan työhön, joka minun on asennettava huomenna ja easysign ei aukea, saan seuraavan viestin….

    "Sisäisen käsittelyvirheen (512) vuoksi emme voi noutaa lisenssejäsi. Ota yhteyttä osoitteessa support@easysign.com"

    Olen lähettänyt sähköpostia tukeen, mutta minun on työskenneltävä myöhään tänä iltana saadakseen tämän työn valmiiksi, joten tarvitsen jotain järjestelemään mahdollisimman pian!

    #37165
    Maz Beckers
    Osallistuja

    Minulla on myös tämä ongelma. Kaikki tarjotut ratkaisut olisivat erittäin tervetulleita.

    #37166
    Maz Beckers
    Osallistuja

    Tämä tuli juuri sähköpostilla…

    TÄRKEÄ! Meillä on tällä hetkellä seisokki vanhassa lisenssipalvelimessa. Jos et pysty kirjautumaan sisään EasySIGN-ohjelmistoon, lataa uusi versio osoitteesta https://www.easysign.com/software/download/
    Lataussivulla näkyy 2023-versio, mutta lataamalla saat jo 2024-version, joka sisältää uuden lisenssipalvelimen tuen.

     

    #37167
    Maz Beckers
    Osallistuja

    Ladattu uusi versio ja Easysign on taas käytössä.

    #37168
    Patrice Vergouwen
    Osallistuja

    Dankjewel wel Maz!

    Ik had hetzelfde probleem en zag dat je antwoord gehad had!

    Nu gauw verder met werken!

    #37169
    Carlos Garcia
    Osallistuja

    gracias por los Comentarios, me pasaba lo mismo, he aktualizado a 2024 y ya funciona de nuevo

     

    #37170
    Mark Daniels
    Osallistuja

    Latasimme kolmelle koneellemme uuden 2024-version, toimi kahdella koneella ohjelman sulkemiseen asti. toinen tietokone toimii edelleen, koska sitä ei ole suljettu. Odotan edelleen vastausta tuelta.

    #37176
    kathryn patterson
    Osallistuja

    Alkaa todella kiusaamaan. Ei muuta kuin ongelmia tänään easysignin kanssa. Latasin uuden version ja nyt se sanoo, että minulla ei ole lisenssiä.

     

    #37178
    kathryn patterson
    Osallistuja

    Oletko jo onnistunut saamaan sen toimimaan. En ole. Se sanoo, että minulla ei ole lupaa.

     

    #37179
    Maz Beckers
    Osallistuja

    Omani on toiminut hyvin siitä lähtien, kun latasin päivityksen Kathryn. Valitettavasti en voi auttaa sinua, toivottavasti saat asian pian kuntoon. Tiedän kuinka turhauttavaa se voi olla.

    #37180
    Maz Beckers
    Osallistuja

    Kerro meille, kun sinulla on ratkaisu ja mikä se on.

    #37181
    Huub Spieringhs
    Osallistuja

    Wij zitten met hetzelfde probleem, kunnen niet verder vanwege een interne verwerkingsfout (512).
    Graag snel een oplossing onze hele afdeling ligt plat!

    #37186
    Ray Read
    Osallistuja

    Toivottavasti kaikki muut onnistuivat saamaan tämän kuntoon. Olin todella paniikissa eilen illalla, koska luulin, että asiakaspalvelu olisi tehty päiväksi, mutta rehellisyyden nimissä sain melko nopeasti sähköpostin, jossa ehdotettiin, että lataan uusimman version, verkkosivuston lataussivulla kerrottiin, että se latautuu. versio, joka minulla jo oli (2023.2), mutta itse asiassa tämä asensi uuden 2024-version.

    Heti kun tämä asennettiin, ongelma ratkesi ja kaikki näyttää nyt hyvältä

    #37188
    Huub Spieringhs
    Osallistuja

    Hei Ray, kiitos, aloitamme nyt uuden version 2024 lataamisen toivoen, että voimme ratkaista tämän ongelman…

     

    #37189
    Richard Kregting
    Osallistuja

    hi bij ons werkt de nieuwe versie nog steeds niet

    #37190
    PietVB
    Osallistuja

    Hier ook de nieuwste versio, niks werkt nog, 3 PC:tä die niet werken. Productie ligt hier sil.
    Graag dringende vastustaa

     

    #37191
    PietVB
    Osallistuja

    Uitloggen en opnieuw inloggen is ook geen optie, kan licentie niet ophalen

    #37204
    Cristian Hartman
    Osallistuja

    Hei.

    hat schon Jemand vom Tuki eine Info erhalten wann das Ongelma voraussichtlich gelöst wird?

    #37205
    Huub Spieringhs
    Osallistuja

    Uusi versio 2024 geïinstallerd.
    Lijkt problemen te hebben nu met kleurbeheer.

    #37208
    Davy Collaert
    Osallistuja

    Bij mij is het wel gelukt met de nieuwe versie te installeren.

    #37209
    Marco Van Hoorn
    Osallistuja

    wij krijgen met het opstarten op 1 computer de keuzes : kirjaudu sisään ja tiliin, koop en licentie, iets anders.

    Maar met welke keuze dan ook kom je na het inloggen weer op het zelfde scherm.

    #37212
    Nicolas MONTAGNIER
    Osallistuja

    Bonjour, Même Chose de notre coté, asennus 4 julkaisua versiosta 2024 seul un pc fonctionne.

    #37220
    Paul Schoofs
    Keymaster

    TÄRKEÄ! Vanhassa lisenssipalvelimessa oli seisokkeja 18.-22. Perimmäinen syy löytyy palvelinkeskuksesta. Jos et pystynyt kirjautumaan sisään EasySIGN-ohjelmistoasi, lataa beta-versio 2023 esijulkaisuversio 2024. Tällä hetkellä virallinen EasySIGN-julkaisu 36.0 (2024 tai uudempi) on saatavilla osoitteessa https://www.easysign.com/software/download/

    Lataus sisältää uuden lisenssipalvelimen tuen. Jos sinulla on edelleen ongelma, ota yhteyttä EasySIGNiin osoitteessa support@easysign.com

     

    #37229
    Dietmar juchems
    Osallistuja

    Wir hatten ebenfalls den Fehler, jetzt die neue Version 2024 drauf und es startet wieder. Jedoch Schmiert Easysign alle 10 Min ab und wenn man nicht Gespeichert hat steht man da. Trauriges Programm mittetlerweile

    #37236
    Sarah NG
    Osallistuja

    Hei,

    Minulla on sama ongelma Error 512 -viestin kanssa. Ladattu uusi versio ja se näyttää edelleen saman viestin.

    #37257
    Mark Daniels
    Osallistuja

    Kaikki on nyt korjattu tuen avulla. korjaustiedosto sekä palvelin korjattu niiden päähän.

    EDIT: Yksikään ohjelmastamme ei ole päättänyt olla toimimatta sulkemisen jälkeen.

    #37282
    paul wadge
    Osallistuja

    onko kenelläkään ongelmia tulosteen värierojen kanssa tulostettaessa rasterlinkin kautta päivityksen jälkeen? easysign toimii hyvin, mutta värit

    aiemmista tulosteista tiedostot ovat nyt mailin päässä värillisistä

    #37288
    adrian fidler
    Osallistuja

    Olen ladannut uusimman version ja koneeni vain ilmoittaa alustusta ja jumittuu useita minuutteja ennen kuin antaa minulle 512-viestin

    #37307
    gary golding
    Osallistuja

    Latasin päivityksen eilen ja se toimi, se kaatui uudelleen noin tunti sitten, olen ladannut useita kertoja tänä iltapäivänä, mutta ei iloa, erittäin häiritsevää vähintäänkin.

    #37308
    Paul Schoofs
    Keymaster

    Hei, lataa ja asenna beta pre-release 2024 -versio. Katso viestini yllä. Kiitti.

    #37336
    Michel Sanders
    Osallistuja

    ik heb de 2024 gedownload en krijg de zelfde problemen met licentie.

     

    #37794
    Carlos Garcia
    Osallistuja

    hola, después de los problemas que hubo el día 19 de octubre, en el que se cerró el programa y para que volviera a funcionar hubo que descargarse la nueva aktualización del 2024, desde programa ese día es muy frecuente poroque abrirrar teneryque en cuanto dejas de trabajar un tiempo te sale un mensaje que dice que no se encontraron las licencias. Hay alguna forma de arreglar este ongelma?

Katsoo 32 viestit - 1 kautta 32 (of 32 yhteensä)
  • Sinun täytyy kirjautua sisään vastata tähän aiheeseen.